Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2017-08-18 21:45:13 |
Marek Markowski |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> Doręczanie dokumentów elektronicznych</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> do Komendy Powiatowej PSP w Ełku</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> na platformie ePUAP</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP </strong><a href="http://epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">http://epuap.gov.pl</strong></a><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">:</strong></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> 1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP <a href="http://www.epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">www.epuap.gov.pl</a> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2. Akceptowalne formaty załączników to:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> a. DOC, RTF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> b. XLS<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> c. CSV<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> d. TXT<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> e. GIF, TIF, BMP, JPG<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> f. PDF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> g. ZIP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?searchEngine=true&opisId=3785&kartaId=55041&pE2SHHlWords=szczecin+komenda+po%C5%BCarnej+wojew%C3%B3dzka+stra%C5%BCy+szczecinie+pa%C5%84stwowej" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">link do usługi na ePUAP</a></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:</strong></p> <p> </p> <ul style="margin: 9px 0px 5px 25px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(250, 250, 250);"> </ul> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.</strong></p> ' na '<p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> Doręczanie dokumentów elektronicznych</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> do Komendy Powiatowej PSP w Ełku</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> na platformie ePUAP</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP </strong><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">http://epuap.gov.pl</strong></a><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">:</strong></a></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> 1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP <a href="http://www.epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">www.epuap.gov.pl</a> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2. Akceptowalne formaty załączników to:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> a. DOC, RTF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> b. XLS<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> c. CSV<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> d. TXT<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> e. GIF, TIF, BMP, JPG<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> f. PDF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> g. ZIP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?searchEngine=true&opisId=3785&kartaId=55041&pE2SHHlWords=szczecin+komenda+po%C5%BCarnej+wojew%C3%B3dzka+stra%C5%BCy+szczecinie+pa%C5%84stwowej" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">link do usługi na ePUAP</a></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:</strong></p> <p> </p> <ul style="margin: 9px 0px 5px 25px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(250, 250, 250);"> </ul> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.</strong></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:
powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
|
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:
powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
|
|
3 |
2017-08-18 22:07:40 |
Marek Markowski |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> Doręczanie dokumentów elektronicznych</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> do Komendy Powiatowej PSP w Ełku</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> na platformie ePUAP</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP </strong><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">http://epuap.gov.pl</strong></a><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">:</strong></a></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> 1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP <a href="http://www.epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">www.epuap.gov.pl</a> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.</p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2. Akceptowalne formaty załączników to:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> a. DOC, RTF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> b. XLS<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> c. CSV<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> d. TXT<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> e. GIF, TIF, BMP, JPG<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> f. PDF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> g. ZIP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?searchEngine=true&opisId=3785&kartaId=55041&pE2SHHlWords=szczecin+komenda+po%C5%BCarnej+wojew%C3%B3dzka+stra%C5%BCy+szczecinie+pa%C5%84stwowej" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">link do usługi na ePUAP</a></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:</strong></p> <p> </p> <ul style="margin: 9px 0px 5px 25px; padding: 0px; color: rgb(51, 51, 51); font-family: Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(250, 250, 250);"> </ul> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <strong style="margin: 0px; padding: 0px;">powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.</strong></p> ' na '<p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Doręczanie dokumentów elektronicznych</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">do Komendy Powiatowej PSP w Ełku</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> na platformie ePUAP</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP </strong><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">http://epuap.gov.pl</strong></a><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">:</strong></a></span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP <a href="http://www.epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">www.epuap.gov.pl</a> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2. Akceptowalne formaty załączników to:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> a. DOC, RTF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> b. XLS<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> c. CSV<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> d. TXT<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> e. GIF, TIF, BMP, JPG<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> f. PDF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> g. ZIP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?searchEngine=true&opisId=3785&kartaId=55041&pE2SHHlWords=szczecin+komenda+po%C5%BCarnej+wojew%C3%B3dzka+stra%C5%BCy+szczecinie+pa%C5%84stwowej" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">link do usługi na ePUAP</a></span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych: </strong></span><strong style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; text-align: justify; margin: 0px; padding: 0px;">powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.</strong></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:
powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
|
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych: powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
|
|
4 |
2021-03-26 11:38:02 |
Marek Markowski |
Pole full zmieniło wartość z '<p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Doręczanie dokumentów elektronicznych</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">do Komendy Powiatowej PSP w Ełku</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> na platformie ePUAP</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP </strong><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">http://epuap.gov.pl</strong></a><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">:</strong></a></span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP <a href="http://www.epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">www.epuap.gov.pl</a> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2. Akceptowalne formaty załączników to:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> a. DOC, RTF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> b. XLS<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> c. CSV<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> d. TXT<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> e. GIF, TIF, BMP, JPG<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> f. PDF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> g. ZIP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?searchEngine=true&opisId=3785&kartaId=55041&pE2SHHlWords=szczecin+komenda+po%C5%BCarnej+wojew%C3%B3dzka+stra%C5%BCy+szczecinie+pa%C5%84stwowej" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">link do usługi na ePUAP</a></span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych: </strong></span><strong style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; text-align: justify; margin: 0px; padding: 0px;">powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.</strong></p> ' na '<p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Doręczanie dokumentów elektronicznych</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">do Komendy Powiatowej PSP w Ełku</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: center;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Elektroniczna Skrzynka Podawcza<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> na platformie ePUAP</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP </strong><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">http://epuap.gov.pl</strong></a><a href="https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpelk"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">:</strong></a></span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP <a href="http://www.epuap.gov.pl/" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">www.epuap.gov.pl</a> <br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.</span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px; text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 2. Akceptowalne formaty załączników to:<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> a. DOC, RTF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> b. XLS<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> c. CSV<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> d. TXT<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> e. GIF, TIF, BMP, JPG<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> f. PDF<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> g. ZIP<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> 4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KP PSP w Ełku i nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)<br style="margin: 0px; padding: 0px;" /> <a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?searchEngine=true&opisId=3785&kartaId=55041&pE2SHHlWords=szczecin+komenda+po%C5%BCarnej+wojew%C3%B3dzka+stra%C5%BCy+szczecinie+pa%C5%84stwowej" style="margin: 0px; padding: 0px; text-decoration-line: none; color: rgb(0, 0, 204);">link do usługi na ePUAP</a></span></p> <p style="margin: 9px 0px; padding: 0px;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px;">Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych: </strong></span><strong style="font-family: arial, helvetica, sans-serif; text-align: justify; margin: 0px; padding: 0px;">powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.</strong></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych: powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
|
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełku możliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KP PSP w Ełku i nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych: powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
|
|
1 |
2017-08-18 20:02:37 |
Marek Markowski |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 100502 | user_id | puste | 329608 | resource_id | puste | 1570 | name | puste | Elektroniczna Skrzynka Podawcza | category_id | puste | 22367 | language_id | puste | 1 | short | puste | elektroniczna skrzynka podawcza | full | puste |
Doręczanie dokumentów elektronicznych
do Komendy Powiatowej PSP w Ełku
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
na platformie ePUAP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 971 ze zm.):
dostarczanie dokumentów elektronicznych do KP PSP w Ełkumożliwe jest za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Powiatowej PSP w Ełku na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl:
1. W celu złożenia wniosku do KP PSP w Ełkukonieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl
2.Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.
3. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu. Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KW PSP w Olsztynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do obiegu dokumentacyjnego KW PSP w Ełkui nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Nazwa organizacji na platformie ePuap: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku (kpelk)
link do usługi na ePUAP
Ważne dla rzeczoznawców ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych:
powyższe zasady obowiązują także przy zawiadamianiu o uzgodnieniu projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
| publishfrom | puste | 2017-08-18 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | elektroniczna-skrzynka-podawcza |
|